איזה קורס פיתוח ווב לקחת אונליין

זה יהיה מיני־פוסט שבו אני פשוט אגיד לכם מה ההמלצה שלי, אבל אני אתן גם קצת כללי אצבע לבחירת קורסים.

יש הרבה אתרים שאפשר ללמוד בהם קורסי פיתוח web: קורסרה, Free Code Camp, יודסיטי, לינדה, יודמי, Egghead, פלורלסייט…

פלורלסייט נורא נחשב אבל הוא גם יותר יקר, אז לא ניסיתי. בערך חצי מהפלטפורמות האלה לא ניסיתי. מבין הפלטפורמות שיצא לי לנסות הכי התחברתי ל־Udemy. אני לא כל כך יודעת למה. אולי כי אין דדליינים, הכל בקצב אישי ולומדים כמעט רק מסרטונים. אפשר כמובן להאיץ את מהירות הסרטון לפי הצורך.

אז Udemy

האמת? בהתחלה לא הבנתי מה זה שונה מלעקוב אחרי קורס ב־YouTube. למשל, יש שם את הערוץ הנהדר של דרק בנז שעושה סרטונים דחוסים בשלל נושאים בתכנות, לא רק ווב (וגם לא רק בתכנות, אבל בעיקר). אבל בכל זאת לפעמים אפשר למצוא ביודמי קורסים באיכות יותר טובה, והמחיר די נמוך, אז בסוף החלטתי שזה כן שווה.

כל הזמן יש שם מבצעים ואפשר לקנות בערך כל קורס ב־40 שקל. אם זה מציע לכם במחיר יותר גבוה תצאו ותנסו להיכנס שוב, תנסו להיכנס לאתר מלשונית אינקוגניטו, תחפשו בגוגל Udemy coupon… בסוף זה יסתדר ותהיה לכם הנחה. ולפעמים יש מבצעים לכבוד כל מיני חגי קניות.

איך לבחור שם קורסים

לגבי בחירת קורסים בפלטפורמה הזו, אפשר תמיד לצפות ב־overview של הקורס כדי להבין מה מצפה ואם אתם מבינים את המבטא של המרצה. חוץ מזה אפשר לראות מראש את הדירוג של הקורס וכמה אנשים לקחו אותו, וגם לקרוא המלצות וא־מלצות של תלמידים. אם הדירוג של קורס הוא 4.5 ומעלה (מתוך 5) ודירגו אותו הרבה אנשים, הוא כנראה טוב. אחרת, הוא כנראה לא כזה משו.

שימו לב שחלק מהקורסים כוללים איזה שעה של הרצאות מוקלטות וחלק 70 שעות. תחשבו עם מה אתם מסוגלים להתמודד, מה הגיוני שתצליחו לסיים. קחו בחשבון שעל קורס של שעה–שעתיים אולי לא שווה להוציא אפילו 40 שקל, כי לא חסרים מקומות שיש בהם את החומר הזה בחינם.

על מה אני ממליצה

קולט סטיל הוא אחלה, תמיד יש לו חתולים יפים, ויש לו בוטקאמפ ווב למתחילות ולמתקדמות עם הרבה תוכן רלוונטי + הרבה פרויקטים קטנים שאפשר אחר כך להרחיב להנאתכם. בקורס המתקדמות יש חלקים על ריאקט. אם איטי לכם אין כורח ללמוד באופן לינארי, אפשר לדלג ולקפץ קדימה.

אתם יכולים לעשות את הקורסים האלה או חלק מהם (או קורסים אחרים) גם כהכנה למסגרת אחרת כמו בוטקאמפ, כדי שאחר כך יהיה לכם קל יותר לעמוד בקצב האינטנסיבי.

ואחר כך?

להמשך (או במקום, או במקביל), יש שם קורסים של מורים אחרים על ריאקט, אנגולר, Vue ו־ES6 ועל מונגו ו־SQL. תלוי מה הכיוון שלכם. אני מתחברת לסגנון ההוראה של בראד טרברסי ומקס שוורצמילר (חרף המבטא הכבד) ושניהם מכסים בקורסים שלהם הרבה טכנולוגיות ווב עכשוויות, רק צריך לבחור.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty + 4 =